Kardelem bende de var canım sırf bundan dolayı sezaryen düşünüyorum normal adla yapamam. İlacı bırakalı 8 ay olacak nerdeyse ben de 7.aydayım şuan şimdi ama sezaryen ayarladım özel hadtanede yaklaştıkça ondan çok korkmaya başladım :/ düşününce tuhaf oluyorum sonra dağıtıyorum aklımı rabbim inşallah hayırlısı ile kurtarsın bu durumdan ben de bir daha ilaca başlamıyım inşallah