Merhaba kızlar.. 19 nisanda adetim başladı fakat iki gün sürdükten sonra kesildi, akıntı şeklinde kahverengi lekeye döndü. Ardından bende şüpheye düşünce cuma günü gebelik testi yaptım ve sonuç pozitif çıktı. Hemen doktora gittim ve bugün BetaHCG değerim < 2.0 çıktı. Ayrıca sol kasığımda batma hissi var. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Cevaplarsanız çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim..