Elly20 Selam kııızlar 🌸 Bir çok hamilelik belirtisini yogun yaşadım en basında. Ama son 2 haftadır inanılmaz bi bas dönmesi yasıyorum. Günde 1-2 defa oluyor. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı? Sanki ilk baslarda olmalıydı buu🙈
Nazzsahann Elly20 bende 18+5 im ve iki gündür çok başım dönüyor aç kalmıyorum tansiyonum fln da normal neyden oluyor bilemiyorum bende
Gamzess1 Elly20 Canım aynı sıkıntıyı 20. Haftamda yaşamıştım karnın bi anda büyümeye başlıyor rahim baskı yapıyo damarlara felan demişlerdi bana geçiyo bi iki haftaya demişlerdi gerçekten öyle oldu geçti
Ecrin41 Bende yaşadım sabah kalktığımda başladı geçer dedim gün boyu devam etti iş yerinde de devam edince doktoruma yazdım tansiyonuna baktır dedi bende acile gittim tansiyonum 11 e 7 çıktı kan değerlerimde normal arada yine oluyor baş dönmem 🤷♀️