Kızlar 9 aylık bebeğim var kazayla hamile kaldım, durumumuz çok çok iyi değil günümüz şartları bezi zor alıyoruz bebeğim mama yiyor. Durum böyle olunca ben bu bebeğe pek sevinemedim. Yanlış anlaşılmasın Rabbim nasip etmiş tabiki aldırmak gibi bir niyetim yok sadece ilk başlarda bakamayacagimizi vs. Düşündüm oyuzden ilk gebeliğimdeki gibi icimde heyecan , mutluluk vs.hicbir his Hissedemiyorum belki kazayla olduğu içindir ama aynı durumu yaşayan varmı ya nasıl aşabilirim bunu kendime kızıyorum çok kötü anneyim ben diye