KezibanUan Merhaba güzel hamişler 🤩 38. Haftamdayım acaba doğumunuz yakınken belirtileriniz nelerdi ????
Baloglumveannesi KezibanUan Mucizeninannesi Gizemvencoglu kızlar iki gündür göğüs altım boşaltı bebeğin aşağıya indiğini hissediyorum birde karnım yumuşacık kasık ağrılarım ve bel ağrısı ara ara vuruyor 38+4 üz birazdan 5olacağız acaba sizde de bu belirtiler var mı
Gizemvencoglu 39 oluyorum bende birazdan hiç bir belirtim yok burda bekleyim de belki belirtilerden kendime bir şeyler çıkarırım 😅😅
KezibanUan Kızlar bebişlerini kasıklarınıza doğru ittiriyomu kendini bendeki tek belirti bu şu anda :) bugün birisi göğüs altındaki kaburgalarına dokun orası boşalmış yumuşaksa bebek aşağı inmiş doğumun çok yakın demektir dedi
Dilekerkan0705 Göğüs altım boş karnım aşağıda hiç birinin doğumla alakası yok bir tek Rabbim bilir ne zaman dogacagini nasip olacağını o yüzden bunlara kafayı takmayın 40+3 uz bu arada hala bekliyorum
Gizemvencoglu Baloglumveannesi Göğüs altım benim de boş dediğiniz gibi ara ara ağrılar oluyor ama bende çok nadir geçen haftalarda da oluyordu bublar normal ağrılar diye biliyorum ☺️ Şahsen 39 haftalık olduk ama tık yok 😅😅