Kızlar cuma günü yumurtam toplandı. Embriyo gelişimi güzel dediler. Ama halen geçmeyen kaşık ağrısı var. Gaz sancım var. Affedersiniz makata doğru biraz ağrım oluyor. Tedirgin oldum. Aradım normal diyorlar ama daha önce hiç böyle olmamıştı. Aranızda benim gibi olan var mı ?