anne96 tam 12+1 de doktorumuz yuzde 90 erkek dedı ama sonradan degısır mı bılmıyorum sımdıden alısverıse baslasam mı daha hıcbır sey almadım heveslenıyorum🙊 sonradan degısebılır mı cınsıyetı organını gordugunu soyledı
minikkurabiyelerinannesi anne96 bana 11 haftalıkken %90 erkek demişti emin olmak İçin 16,17 haftalık olmasını bekledim değişmedi erkekti ☺️ Tam gördüğünden eminse değişmez bence 🥰
Edabykl anne96 ben 17 haftalik hamileyim yeni öğrendim erkek olacağını ama yinede detayliyi bekliyorum daha cok unisex seyler aldim bende dayanamadim 😂🙈
Bvbkcans anne96 bana da 12+3 de %70 erkek dedi,ilk oğlumda da aynı hafta da erkek demişti doktoru genelde erkek tahminleri tutuyor canım 😊
anne96 minikkurabiyelerinannesi organını gormus muydu acaba bazıları kordon olabılır dıyor ama doktor onu ayırt edebılır herlade ☺️
begumcann minikkurabiyelerinannesi banada bacak arasında tomurcuk görünüyor dedi 😂 bende meraktayım 12 haftalıpız inşllh değişmez
minikkurabiyelerinannesi Edabykl tam adamına sordun 😂 ay asla anlamam asla 😂 doktor işaretleyip burası pipi dediğinde bile hani demiştim 😂
Edabykl minikkurabiyelerinannesi hahahah ya bana göstermedi ama ekran da bakarken pipiye benzer bise gordum kordon degilse 🙈😂