Alyabebekkkk Selam anneler ve anne adayları 🥰 ben 4 aylık hamileyim bebişim cinsiyetini göstermedi herkes kız göstermez diyor,bu durumu yaşayan var mı,cinsiyeti farketmez sağlıklı olsun yeter ama çok merak ediyorum 🙄😍
Ays_cskn Alyabebekkkk Selam canim oglumun cinsiyetini 21 haftalikken ogrenmistim bizede herkes kiz diyordu,simdi 2. Cime 16 haftalik hamileyim bayram sonrasi insallah cinsiyet icin gidicem saglikla gelsin minigin🥰
minikkurabiyelerinannesi Alyabebekkkk yok canım bi tanıdığım da çok geç öğrendi herkes kız dedi oğlan çıktı ☺️
Edabykl Alyabebekkkk bende yeni ogrendim 17.haftamdayim erkek oldugunu ogrendim ama detayliyi beklicem yinede cok hareketli oldugu icin doktor gordu ama ben emin olamadim 😂
Bguzeel Alyabebekkkk ablamda oğlunu 18nci haftasında öğrenmişti oda asla göstermiyor resmen totosunu dönüyordu 😄 o tamamen bebişle alakalı. Bizde 13 haftalığız henüz öğrenemedik erkek olsaydı öğrenirdiniz diyen çok ama hiç belli olmuyo
Nazzsahann Alyabebekkkk evet bende yaşadım göstermedi ama erkek çıktı 5. Ay icerisindeyim bende ama cinsiyet önemli değil Allah sağlıklı versin😍