Ipekkarakus0 Arkadaşlar kaçıncı haftada çantaları hazırladınız acaba ne zaman yapılmalı bu çamaşır yıkama ütüleme işlemleri 👶
kahvesever__ Ipekkarakus0 ben 32+4 de hastane çantasını hazırladım 31+3 de herşeyini yıkadım iyki de öyle yapmışım
Deletedmom_110 Ipekkarakus0 Bayramdan sonra 30 oluyorum inşallah 30 olunca başlıycam yıkayıp ütulemeye
Sumiire Ipekkarakus0 32bde hazırlamaya başladım 39 oldum hayla belki buda lazım olur diye gelip gidip birşeyler atıyorum içine 😅 32den sonra çok ağırlaşıyo insan zorlanıyo kıyafetleri falanda yıka ütüle bi an önce pişman olmazsın
Elizzannesi Ipekkarakus0 anca yapılıyor zaten minik minik oyalıyor hwm belli olmaz oğlum 32 haftalikken doğmuştu zamanın da gelsinler insallah ama hazir bulunsun hersey
Deletedmom_110 Ipekkarakus0 aynen canım ya ağırlaşmadan yapmak en iyisi ama bizim isimli hastane çıkışımız daha gelmedi ona canım sıkılıyor bayramdan sonraya gelir inş💗
Ipekkarakus0 Deletedmom_110 onların gelmesi biraz uzun sürüyor ya benimki de 1 ay da gelmişti ama seninkide gelir ☺️
Ipekkarakus0 zamloss123 benimde tek tük eksiğim kaldı eksik gibide sayılmaz kargo bekliyorum gelsin hemen başlayayım inşallah ☺️
Ccaannsseell Ipekkarakus0 32. Haftamda hazırladım canım. Daha geçe bırakmamanı tavsiye ederim. Sonrasında gün geçtikçe ağırlamaya basliyorsun. Özellikle 33. Haftadan sonrası çok zor oluyor
Gzmnrayd Ipekkarakus0 26.haftada basladim 31.haftada bitirdim suan 33.haftaligm cok wc ihtiyacm oluo carsiya cikamiyorm .ve evde is yapamaz hale geldm halszlk ve agirlik cöküo
Biyiklikedi Ipekkarakus0 32. Haftadayım, hafta içi yıkadım,ürünlerim kilit poşet alıp yerleştireceğim İnşAllah