Doktorumuz bebeğiniz iri olabilir dedi. Bebeği iri olup normal doğum yapanlar herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı ? Tabi her bünye farklı her gebelik kendine has. Önemli olan benim ve bebeğimin sağlığı, gerekirse sezeryanda olurum hiç sorun değil Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bütün yavrularımızı 🙏🏻🤍