Canım bende yaşadım bunu ara koridorum ve yatak odamda igrenc bi koku bardı sanki ne yapsam geçmiyordu. Dediğin gibi sürekli sil süpür yapıyordum eşimde bişey kokmuyor diyordu ama bana öyle değildi maalesef 🤣 bu üç hafta faln sürdü sanırım. Kendi kendine geçti, tabi ben bu süreçte yatak odası faln kullanmadım oturma odasında yatıp kalktım 🥹