Annecikk34 Ben alacağım. İnşAllah sütüm gelir de kullanırım, kullanamazsam da durur bir köşede. Çöp olacak bir ürün değil, fiyatlarda gün geçtikçe artıyor, bugün 800₺ olan doğuma kadar 1600₺ olur.
Bazen çok fazla süt olunca tam sağım yapılmazsa mastit durumu oluyor, ya da bazı annelerimizin göğüs ucu olmuyor sağımdan sonra göğüs ucu çıkıyor, acil bir durum olabilir sağıp bırakmak gerekebilir.🥰