Kızlar hiç bilmediğim uçun soruyorum.. doğuma 5 ay var şuan bebek bezi alsam son kullanma tarihi geçer mi yani sıkıntı yaratır mı ?( 210 lu buldum uygun fiyat)
Birde yenidoğan için 1 numara yenidoğan alınıyor değil mi yada yenidoğan için 2 numara kullanan var mı