Sehrbn_ Kızlar 27+3 haftalık hamileyim çok kötü başım ağrıyo midem bulanıyor ve kasıklarımda sancım oluyor aşağı vuruyo ve karnım iki üç gündür çok sertleşiyor neden olabilir yardımcı olur musunuz??
denizefe yalncı sancı krnınız sertlesıp bır sure sonra kendıne gelıyorsa doguma hzrlık hep bnlar benmde aynıydı 43haftada dgrdm yınede dktrunuza sorun eandevuya gtrıgınızde bas agrısı ve mıde blntısı bırlıkte geldyse mıgren tetıklenmıs olabılır bas agrısı hamılelıkte ck sık goruluyor ne yazıkkı basınıızı sıkıca sarın ve karanlık odada dınlenın
Sehrbn_ denizefe bir kaç gündür sürekli sert salı günü randevum var gidince konuşucam zaten kaşıklardan aşağı atan sancı ve karında sancı oluyo sanki aniden bıçak saplanıyo