Ozlemmm12
Bende Kasım ayında boş gebelikten ötürü kürtaj oldum o kadar üzülüyorum ki yoksa şimdiye test vermeye yada bir hekime gözükmeye gitmiştim , bekliyorum bakalım inşallah hayırlı haberler alırız, Mart ayında adetim.bittikten 9 gün sonra kanamam olmuştu üç dört gün sürdü sonra devam etmedi , şuan beyaz akıntı şeklinde geliyor inşallah hakkımızda hayırlısı