Ozlemmm12 bende de çok akıntı vardı sürekli adet oldum sanıyordum ama olmadım pembe renk değildi kuzum benim sulu akışkandı beyaz sarı arası ama enfeksiyon da çıktı bende bir de çok uykum geliyordu adet olmayınca emin oldum bende göğüs hassasiyeti olmadı sadece akıntım vardı bir de çok uykum geliyordu sürekli