nurtanesiiii Adetim 2 gün gecikti kan testinde beta hcg degerim 0.977– çıktı 3 ay önce düşük yaptım şuan da bi umutla bekliyorum sizce hamilemiyim 🙏
nazlikrcr nurtanesiiii adet olmadığın sürece hep bir ihtimal vardır canım. Ben 3 gün gecikmeyle evde test yaptım negatif çıktı. 10 gün gecikmeyle kan verdim 76 çıktı beta hcg. Yani geç döllenme olmuş bizimki. Özetle olabiliyor böyle şeyler 😁
nurtanesiiii nazlikrcr hala olmadim zaten olcak gibi de hissetmiyorum persembe cuma gel dediler sağlık ocagindan inşallah olmam canım cok istiyorum hayırlısıyla 🙏
Melisa_48 nurtanesiiii benim ananem düşükten sonra hemen çocuk tutar der . Bu sözü geldi aklıma senin postu okuyunca. Inşallah hamilesindir canım 🤲🌹