leylaayazaruysal Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim. Bebeğim 2500 kilo. Doktor karın çevresi yani AC küçük dedi 32 hafta ile uyumluymuş o yüzden kilo alamıyormuş. Başına böyle birşey gelen oldu mu ne yapabilirim lütfen yardımm 🙏🏻
Hapyymami55 leylaayazaruysal benim kizmdq 2420 grm dogduydu yalandan yere yarim gün kuzeve koydulardi bı sikitni olminca eve gonderdilerdi
leylaayazaruysal Humeri şu anda 37+5 haftalığım canım 1 hafta sonrasına gün verdi sezaryen ile olacak doğum. Bir de çatın dar doğuramazsın dedi. Bebek küçük olduğu için aşağı inmiyormuş. Şu anda 2750 gram olmuş bizimki. Sağlıkla kucağına alırsın umarım 🙏🏻
Humeri leylaayazaruysal benimde bgun 37 oldu dün kontrol gittim 39 haftada alırız dedi ama bişey olur olmaz endişesi şu iki hafta nasıl geçer acaba 😔 herkesin doktoru farklı yönlendiriyor
Anneblogu Sigara kullanıyor musunuz ? Benimde karın çevresi gerideydi 39 haftada doğum yapmama rağmen 2400 doğdu oğlum . Ama çok şükür kuveze bile girmedi benden önce odadaydi ve sağlık durumu iyi sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil
leylaayazaruysal Anneblogu ilk ayda hamile olduğumu bilmeden kullandım sigara ama sonra hiç içmedim. İnşallah bi sıkıntı olmaz. Sanırım yarın sezaryen ile alınacak. Size de bilgi veririm
Humeri leylaayazaruysal smdi bebek kaç kilo oldu kaç haftaliksin bende bgun gitcem konrrole alirlarmi acaba benide 38 olduk ?🤔