Kızlar selam
Ben 10 nisanda yumurtlama 12 sinde çatşama gördüm. Bu ay ilk defa catlamadan sonra cok kasık agrısı yaşadım 3 4 gün. Sonra ayın 20 sinde erkek gebelik testi yaptım cok cok silik 2. Çizgi cıktı. Gittim kan verdim. <1.20 cıktı. Dün hem kaset test hem erken test yaptım. Kaset test negatif erken testte gene silik çizgi cıktı. 26 sında adetim olmam lazım bazen bir gün öne geliyo 25 te olabilir.
Kafam çok karıştı kanı erkenmi verdim acaba hamile olabilirmiyim diye düşümüyorum sürekli. Sadece göğüs agrım var arada kasıklarım agrıyo adet sancısı gibi okadar. Bana bi fikir verin 😞