Nrnkymc06 adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı eşim ben göremiyorum dedi burda paylaştığımda da yok gibi dediler adet günümde normal test yaptım çift çizgi çıktı 🥰 şimdi gecikmenin 5.gunj doktora gitmedim 6.haftayi bekliyorum sabredebilirsem 😅