Tomrishatun doktor şöyle açıklamıştı “kimyasal gebelik çok büyük oranda adet gecikmesi olmadan bakılan testlerde oluyor , anne adaylari sabırsızlandiklari için hemen öğrenmek istiyor testler çok hassas olduğu için adet gecikmesi olmadan pozitifi görüyorlar işte bu yüzden anne adaylarına adet gecikmesi olmadan test yapmayın kimyasal gebelikler yüzünden üzülmeyin istiyoruz” demisti
Yüzde yüz bu bilgi kesindir diye bir iddiam yok tabiki her durum ve şeklin mutlaka opsiyonu vardır