Merhaba ben 21 haftalık hamileyim sürekli az az idrar kaçırıyorum öksürürken gülerken tutmakta zorlanıyorum ama bu problem neredeyse başından beri var idrar enfeksiyonu vardı çok az onunla ilgili ilaç vermişti doktor 8. Haftada ama kullanmamıştım onunla ilgili olabilir mi acaba?