Eminebysll Kızlar şuan 4+4 hamileyim, saçlarım hunharca beyaz aileden ırsi. Ben doğumu beklersem boyamadan, neneye dönerim. Araştırdığıma göre ilk 3 ay önerilmiyormuş, ama saç boyamanın kanıtlanmış bir zararı yokmuş sanırım. Var mı boyayan hamileliğinde
Withminou Eminebysll ben 30. Haftamda boyadim bisey olmadi ama ilk trimester da yapma boyle seyler hatta son trimester i bekle
Canpolat Eminebysll canım boyanın içinde ki kimyasal maddeler olduğu için ilk trimester de yapma bende bekliyorum şuan 20 haftalığım 30 haftadan sonra yaptırmayı düşünüyorum bebeğin herşeyi bi oluşsun tamamlansın ciğer gelişimi falan çünkü en doğal boya bile kokusunu alıyoruz koku hassasiyetimiz olduğu için gerek yok bana göre erken boyamanın ha illa 30 ü bekleyemem dersen bari en azından 2.trimestere girince kuaföre boyat oda doğal boya ile boyat ki saç diplerine değen boya deri içine giriyor diyorlar 🙂
Hkrcy Eminebysll doktorum cok titiz bir kadın. 16.haftadan sonra boyayabilirsin demişti. Ben de bitkisel boyattım kuaförde. Sizin haftanız icin cok erken, bosverin bence bekleyin biraz daha😌
oykumm_1233 valla 5 haftalık arkadasım var dün saçlarını boyattı, ve boya alerji yaptı bütün vicuduna yayıldı hastaneye kaldırdılar bence yapmayın
Eminebysll Hkrcy Salı günü doktor kontrolüm var o zaman doktoruma sormayı düşünüyorum, bende bekleme taraftarıyım. En azından 3.aydan sonra doktor izini ile boyarım. Doktor izin verene kadar saçlarımı görmek istemiyorum 😂