Busraah Allhın ıznıyle bısy olmz ınş🤲Benım ıkıncı hamılelıgım boyunca her ay tahlıllerde yuksek cıkmıs 9 ay boyunca hıc bır dr bsy soylemedı ılac hıc vermedıler yanı hberım bıle yoktu sezeryana gırmeden once amelıyathanede ogrendım şok oldum doğumdan sonra arastır dedıler bı baktırdım hep varmıs aslında sonuc olarak sağlıklı bı doğum yptım oglumda cok şukur gelısme gerılıgı yada zekasında bır sorun yok☺️Tedbırımızı alalım takdır Allhtan