Merhaba güzel anneler ve anne olma adayları,
Biraz uzun olacak hikayem
Hamile kaldığımdan beri bir çok doğum hikayesi okudum burda güzel bilgiler edindim, ne zaman doğacak zaman geçmiyor diye diye sonunda geldi dünyaya minik prensim.
En başından beri normal doğum istediğim için gün olarak 23 Nisanda 40.haftasi doluyordu bebeğimin biz 19 Nisan’da eşimle kontrole gittik doktorum ilk defa açıklığıma o gün baktı ve 2 cm olduğunu söyledi ve çatının müsait olduğunu söylemişti sevinmiştim doktorum istersen yarın gel suni sancıyla başlatalım doğumu dedi bende hem artık oğlumu kucağıma almayı çok istiyordum hemde bekleme taraftarıydım biz çok heyecan yaptık ve ben suni sancıyı kabul ettim. Hemen ailelere haber vermeye başladık. Eve geldik ama heyecandan elimiz ayağımız dolaştı nasıl uyuyacağız bilemedik. Zor da olsa sabahı ettik.
Evet geldi 20.04.2022 tarihine saat 5.30 ta hastane için yola çıktık çok yakın evime 15 dk da orda olduk doktoru beklerken muhasebe işlemlerini vs hallettik yatış için odaya geçtik eşyaları yerleştirdik tam eşimle kaynanam bı kaç eşya kalmıştı onları almaya indiler o sırada da beni doğumhaneye hazırlık için götürdüler annem yanımdaydı sadece sarılıp doğumhaneye gittim üstümü değiştirdim önlüğü giydim bana ilk olarak lavman yapıldı ebe gelip açıklığa baktı ve hala 2 cm di fitil attı açıklığın hızlanması için doktor çatımın müsait olduğunu söylemişti ama ebe basık olduğunu söyledi damar yolu açıldı nst ye bağlandım ama hiç sancım yoktu ve bu zamana kadar da ne suyum ne nişanım gelmemişti doktorum geldi ve suyumu patlatcagini söyledi suyum patlatılırken canım yandı biraz ama dayanılmayacak gibi değildi suyum patlayınca belimden ağrılar girmeye başladı beni odama çıkarttılar orda 2 saat açılma ve sancı için bekledim o sırada tüm aile gelmişti hepsiyle resim çekildim vs sohbet ettik derken hemşire gelip beni tekrar aldı ve çıktık doğumhaneye beni nst ye bağlayıp beklemeye aldılar doktor geldi sancılar düzene girmiş dedi suni sanci vermemisti hala daha sonra muayene etti çatımın basık olduğunu ve sezeryana alacağını söyledi eşimi çağırıp evrak için imza vs aldılar ameliyata girmeden kapıda son kez sarıldım eşime o an ki desteği çok büyüktü benim için ve girdim soğuk ameliyathaneye cihazlar bağlandı anestezi doktoru geldi sakin ses tonuyla anlattı aşamaları ve belden iğneyi yaptı ayaklarım uyuşmaya başladı uzandım o sıra hazırlıkları yapıyorlar doktor geldi ve ben bayağı uyustum ama hissediyorum biseyler sonra beni uyutmuş anestezi doktoru uyandığımda bana bebeğimin resimlerini gösteriyordu ama ben kendimde değildim saat 23.10 da dünyaya geldi paşam hemen ten teması yapmışlar ben uyurken ama beni 12 de odaya götürdüler odama giderken tüm sevdiklerim koridordaydı ben seçemedim tabi kim var kim yok ilk 2 gün ağrılarım vardı ama şuan 4.gün ben kendi kendime kalkıp kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum oğlumun kokusunu alıp yüzüne baktıkça da tüm ağrılarım acılarım yok oluyor Allah isteyen herkese bu mübarek ayın hürmetine nasip etsin inşallah.
Tavsiyeler ;
Emzirme konusunda kendinizi motive edin olumlu düşünün ben böyle yaparak ilk günden emzirmeye başladım evladımı
Olabildiğince kalkıp yürümeye çalışın zorlansanizda daha çabuk toparlıyor sizi
Ve hepinize huzur, bereket, sağlık dolu günler diliyorum hepiniz insallah sağ salim evladinizi kucağınıza alırsınız, isteyenlere de Allah nasip etsin inşallah 🙏🤍