aren6161 Gams ben cıldıyenn verdıklerını kullanmadım bana teshıs koyamadım mantara benzıo ama deıl dedı bemde guvenemedm ılac kullanmaya kadın dogumcum verdıgı ıgne kestı kasıntımı ıgnede sanırm cıger gelıstırıcı gecmezse sezeryan dedı korktm baya ama gectı cok sukur sennkıde gecere ınsallah
aren6161 Mrv06 ınsallah gecer cok zor benm kasıntı gectı ama sancm oluyor uyanıom wc ye uyanıom derken hep uyanarak gecıo geceler yarım yamalak uyyorm 🙈 sımdıkten basladı uykusuz geceler
aren6161 Gams benımde pıtır pıtır olup su toplamarı kasıdıgm yerler gecıo cok sukur sabretces saglıkla geldınde evlatlar gecer bunlarda ınsallh benm sımdı adet sancısı gbı sancılarm oluyor gece ole uyanıom hep yada wc uyanıom kalıom snra ole uyuamıom 37olsam da ızne cıksam sonra uyumasam da takmıcam zaten
Glcn Gams hala aynı misin ? Hafiflemedi mi hic ? Ben bugün ayın 14u için gün aldım sezaryene özeldeki doktordan.
Gams Glcn valla hafifletti ilaç ama etkisi çok uzun sürmüyor sanki canm, bende 2 kez kullanıyorum bakalım inşallah şifa olur, haftaiçş kontrolde de sezeryan günü verir belki bana da 😕
Glcn Gams ilaca başladıktan sonra iki gece daha çektim bu illeti sonra geçti yattigin yerin serin olmasına özen göster sıcakta terleyince direk başlıyor kaşıntı bende öyleydi