Arkadaşım ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama tam 1 Ay her gün şekerimi aç ve tok karna ölçtüm not ettim yemekten 1 saat sonra ölçüyorsun, bazı arkadaşlar 2 saat demiş ama o değer farklıdır belki bilemiyorum, doktorumun bana dediği ağzına ilk lokmayı attıktan 1 saat sonra ölç, gittiğimde doktorum baktı normaldi genel olarak değerler ama bir tek günde 156 çıkmıştı o gün hazır meyve suyu içmiştim not etmişim, yediğin şeyler etkiliyor bence, doktorum yükleme yapmaya gerek görmedi sıkıntı yok dedi, hamur işi yüksek çıkartmıştır diye düşünüyorum başımdan geçeni anlatmak istedim buradaki yorumlara göre bende şeker olması lazım 😅