RabisScik bilgim yok internette herşey yazıyor doktoruna sor canım haşhaş tohumunu ama ben hamile kaldığımdan beri 5.aydayım ve ilk 3 ay maydanoz yemedim şuanda da yiyorum herşeyi aklına gelecek herşeyi ama 😀 ne vitaminlerim düşük ne kanım ne demirim turp gibiyim dereotu çok yiyorum her salataya katarım süt yapıyor maydanoz yiyorum salata içinde aklına gelecek tüm yeşilliği yiyorum ciğer yemeyin dediler burda doktorum kan yapıyor aksine iyice pişirdikten sonra yiyebilirsin dedi dokunmayın dediler bu uygulamada balığa da çiğ ete de çiğ ciğere de dokundum yani hepsini güzelce pişirip yiyorum sakat at bile yiyorum güzelce yıkayıp piştikten sonra hiçbirşey olmaz dedi doktorum çoğu kadın yemediği için zaten ya folik asiti ya Demir’i ya kanı ya da ferritini vitaminleri düşük doğurana kadar ilaç yazmak zorunda kalıyoruz dedi kendim de sağlıkçıyım çok haklı yani doktorum bide ben doğuda yaşıyorum buranın kadınları önüne ne gelse ayırt etmeden yiyorlar yemekleri kendileri yaptıkları için buna dokunamam diyemiyorlar turp gibi çocukları doğurup doğurup duruyorlar 😀 sakınan göze çöp batar roka mutlaka ye tere de güzelce sirkeli suya yatır arındır yıka süzülsün ye canım benim tek içemediğim süt onun yüzünden dişim ağırıyor birkaç gündür 😀