Tazeanne0134 Ilknur123_ çok normal canım benim ilk hamileliğim de 25 haftadan sonra geliyordu beyaz beyaz çok şükür doğum yaptıktan sonra da sütten kesesiye hiç süt yetmeme sorunu yaşamadım elhamdülillah
Msl22 Ilknur123_ Benim 18li haftalarda gelmeye başladı minik minik doktorum olabilecegini uyarmamami söyledi suan 34.haftadayim hatta cok korktum bana herkes erken doğum yaparsın ondan sutun geliyor demisti