Arkadaşlar dolandırıcı bi sayfa başka insanların parası boşa gitmesin şikayet edelim…
Nasıl anladım…
Buradan bi ürün almaya karar verdim 2000 3000liralık ürün 690liraymış önüme geldi sponsorlu dedim bi iş var ama sorayım sordum hemen elimde bi adet kaldı isim soyisim iban atmış sonra tabi sinirlendim dedim önce bi ürünü sorsaydım keşke ne göndereceksiniz nasıl göndereceksiniz falan sayfaya bakıyorum gönderideki yorumlar kısıtlı neden kısıtlı diyorum efendim karşı mobilyacılar uğraşıyor falan tamam dedim bunu yutayım sonra bakıyorum adres yazmış kurumsal numara falan adrese bakıyorum boş bi sokakta duvarı gösteriyor dediği yer fotoğraflara bakıyorum karşısında şok falan var alakası yok numarayı yazdım Google a bi postanenin numarası çıktı. Dedim siz görürsünüz insanların kazandığı parayı kolay sanıyorsunuz pislikler görmüşler cevap yazmamışlar bu kadar kolay olmamalı ya insanların emeğini harcamak…. Birde şikayet edicem iban ve isim soyisim verdiği için nereye şikayet edebilirim