Merhaba arkadaslar benim 4. Haftadan beri kahve lekelenmem var progestan hormonum dusuktu.Pruloton igne vuruluyordum 5 gunde bir.7. Haftada tekrar lekelendim 1 gece hastanede yattim su an 16 haftalik.hamileyim ilk defa kirmizi leke gelince tekrar gittim bebegin esi asagidaymis ama.rahmi kapatmiyor dedi .Rahim agzinda kanama olusmus.Daha once kanama alani yoktu.bir gece hastanede kaldim serum igne ilac.dun ciktim bugun yine kirmizi gelmeye basladi.Bu hep böyle devam mı edecek.Alismaya mi calismaliyim anlamadim.Doktorum sen dusunme bunlari kafaya takma yat dinlen iş yapma diyor.Ama ben cok endiseliyorum.
- Gebeligim ilk oglumda lekem dahi olmamisti.Bu cok stresli geciyor.Siz her kirmizi lekelenmede doktora gidiyor musunuz? Ben mi cok stres yapiyorum.