SeNeM Obsesifk genelde drlar veriyorlar. Bende kullanıyorum. İlk hamileliğimde de kullandım. Balık yiyemiyorum bende, yediğin günlerde içme dedi.
Deresra Sebla55 bana doktorum imom Omega diye bir ilaç verdi sadece hamileler için üretilmiş yarın başlıcam kullanmaya 12+1 deyim şuan ☺
Obsesifk Clover arada yiyorum balık özellikle palamut ama aklıma takıldı işte doktor söylemedi ama onada sorucam
Obsesifk NilayKorkmazIlhan yok doktorum vermedi ben kendim istiyorum kullanmak ama tabi sormadan kullanmam
KbraAvc Nilaydmr bu kutunun ıcınde kac tane var 180 tl ? Bende kullanıyorum ama aynı marka degıl ostımax dıye bı hap doktorun verdıgı 30 tane var ıcınde 30tl