Nurazade tatlım benim var oğluşum 9 aydır benimle aşıları kontrolleri tam olduğu sürece hiçbir sorun olmaz , benimle uyuyor yatıp kalkıyor tam aksine yararı oluyor astım hastasıym ilaçsız yaşayamıyordum ama şuan çok şükür 9 aydır kullanmıyorum hem veterinerim hemde doktorum bunun faydası olduğunu söyledi ki kendi doktorumunda var kedisi 🤗 şuanda 6 aylık hamileyim ve kedim artık ailemizin üyesi Asla vermem oğluşumla birlikte büyüyecekler Allah izin verirse. Ki kendimde çocuk gelişimi okudum görev yaptım edindiğim bilgilere dayanarakda gönül rahatlığıyla söyleyebilirim kedi olan ev mutlu ev oluyor huzur oluyor, sabahları mutlu uyanma sebebim🥰 hamileyken dikkat etmen gereken tek şey kumunu değiştirirken elinle temas etmemeye çalış eldiven kullan , zatennn kürek kullandığımız için temas olmuyor 🤗 bırakma inan onlar o kadar bağlanıyor ki bize bıraktığımız kahroluyorlar onlarda aile üyesi 🥰