melekzehra kimisine iyi gelen kimine iyi gelmiyor cnm İlk doğduğunda ilk sleepy kullanmıştım ilkte skntı yoktu ama sonradan aşırı tahriş edicek şekilde oğlumda lastik izi yaptı ve her sbh kalktığında üst değiştiriyordum sızdırıyordu hatta şikeyt bile etmiştim lastik izi sorunu için sonra bir paket bez göndermişti firma denemem icn oda aynı sorun oldu mecburen Başka bize geçtik molfix denedik oda pişik Sorunu ve pis kokusu oluyordu yaptı bizde ondn sonra önlem denedim ondada memnun kalmadm en son baby turco denedik 1 senedir onu kullanıyorum cok memnunum Yani oğluma yaradı kimise yaramıyormuş Bebişin cildine bağlı işte cnm