Rahime00 Kızlar fikirlerinizi yazabilirseniz sevinirim 😊 “Melek ” isminin yanına uygun uyumlu bir isim arıyorum sizce neler olabilir 🙋🏼♀️
TBeyza Rahime00 melek tek başına çok güzel bir isim zaten tok bı isim olduğu için yanına koyabilecegin isimler çok az
Rahime00 asraca evet oluyor haklısınız 😊Ama kararsızım daha ama başta Melek ismi sonra ikinci isim olacak 🙈
Rahime00 TBeyza Tek koy diyorlar aslında ama bnde 2ci isim olsa iyi olur sanki diye düşünüyorum aslında aklımda Melek su var 😊
TBeyza Rahime00 yani evet güzel olabilir kendin beğendiğin iki 3 isimle anket yaparsan ordan secebiliriz güzel bulduğumuzu 😊 kız ismi seçeneği o kadar çok ve hepsi güzel ki seçmek gerçekten zor