Busakts Bir kaç hafta önceye kadar sürekli vururdu aşırı hareketliydi şimdi bazen sadece toplanma gibi hareketlerini hisseder oldum normal midir
Busakts Eminedmr hissediyorum canım ama eskisi gibi değil nstde 2 seferdir böyle çıkınca çok endişe ettim
Cansugamze_ Yeri daralmaya başladığı için öle çok çok heraket edemeyebilir hiç hareket etmezse sıkıntı olabilir
Busakts babysare bugun gittim takip et hareketlerini dedi şuan çok kötü değil nstsi artık daha sık bakalım diyor . Sanırım 2 haftaya da sezeryan olur gibi zaten bişey çıkmazsa inşallah