Gokben 34+0 sarı sümüksü bi akıntı geldi , 2 gun oncede cok siddetli sancim vardi , suan herhangi bi agrim yok , az once sarı sumuksu bi akinti geldi , nişan nasıl olur ? Hastaneye 1,5 saat mesafedeyim , dogu gorevindeyiz …
Tugceelanaz Gokben Bendede vardı ama nışan değilmiş cnm. Zaten nişan gelmesi birşey ifade etmiyormuş sancın vs olmuyorsa Sancın varsa tabiki hastaneye git
kahvesever__ Gokben evet nişan ama hemen gelince doğum gerçekleşmiyor benim sabah nişanım gelmişti gece suyum gelmişti
ElifT816 O sümüksü akıntı bende 30. Haftadan sonra hep geldi. O yüzden ben onu görünce korkmuyorum ama bilemedim…