Sbm050421 Hapyymami 20+2 yim bende 🙈 çikolata hareketlendirir , bir de ben yatınca hareketleniyor , nasıl anlıyor bilmiyorum ama yattığımda hareketli oluyor
Elilar2225 Sbm050421 yattığınızda hareketsiz olunca o uyanıyor ama gün içinde hareket ettikçe sallanarak uyuyor🥰
ikizlerinannesi97 Benimkide vişne suyunu , çikolatayı meyveyi çok seviyor yediğimde başlıyor oynamaya 🥰😅
edis22 Hapyymami cikolata😇 ama acele etmeyin o haftalarda oyle oluyorlar. Bi gun hareketli 2 gun durgun. Ama masallah 26 haftadan sonra hic yerlerinde durmuyorlar😇