Bbsrrr Meva42 benimki 4 Mayıs ama hiç bir belirti yok Allah’tan ümit kesilmez ama bilmiyorum hiçbir şey hissedemiyorum. İnşallah Rabbim nasip eder..
Tomrishatun Meva42 1 mayıs çok rahatım ay pardon ishalim sanirim yok bu aralar kabiz olanlar hamile😁😁😁
hll_clm Meva42 bat 2 canim heyecanla bekliyorum. Sadece gogus hassasiyeti ve kasiklarimda yukari dogru bi gerilme var ama adrt belirtisi de olabilie tabiki
Nurazade hll_clm o gerilme bendede olmusdu ve hamileydim nasi bisey biliyormusn sanki rahminde birseyler hareket eder gibi yerlesiyir gibi insAllah hamilesindir canim…gizel haberlerini aliriz .bende bu ay bekliyirum insAllah kalirim bende 2mayis
hll_clm Nurazade insallah ya guzel dualarin icin cok tesekkur ederim cok istiyorum bende olmasini. Boyle rahmim genisliyor gibi bi gerilme var hareket gibi degilde. Buyuyor gibi yirtiliyor gibu bilmiyorum insallah oyledir 🤲
Nurazade Bende belirti yok sadece sinirlerim asiri hassas arada rahmime batmalar oluyor ve beyaz akintim var oda fazla diyil
Nurazade Kizlar ne zaman yumurtladiniz peki gebelik testleri yumurtlamadan 14gun sonra cikarmis bende tahmini 17si yumurtlamisim 16si ve 17si iliski oldu simdi bakalim..
Adeka Benim bat 29 yumurtlama ve çatlama günümde aşırı ağrı oldu kasığımda özellikle sağ taraf ve bel ağrısı onun dışında zaman zaman kaybolan zaman zaman da çok ağır bel ağrılarım oluyor dün test yaptım erken gebelik negatif çıktı ama asla bel ağrım olmaz hasta olucam zaman bilmiyorum iki ay önce bir düşük yapmıştım 2 regli dönemi geçti bu ay üçüncü regli dönemi ama bakalım olucakmiyim🤗
Meva42 Benimde aslında çok umudum yok ama ,rahmim de kasılmalar batmalar var ilk gebeliğim de de böyle hissetmiştim düşük oldu bu 3. Ay , bilmiyorum belki de psikolojik psikolojim bana oyun oynuyor
Nisayktlpp Meva42 hiç belirtim yok maalesef başta karnımda şişkinlik vardı kabızlık falan ama şuan çok normalim oda beni korkutuyor
Melisssssss Ben bekleyemedim bugun kan verdim sonuç 40,83 bilmiyorum artık şansıma inşallah sağlıklı olsunda Ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim bununda öyle olmasından korkuyorum
hll_clm Melisssssss hayirli olsun canim. Saglikla ilerlemeyi nasip etsin rabbim. Benimle birlikge isteyen herkesede nasip etsin insallah dua et 🤲
Beyza-M 1 Mayıs benimde. Göğsümün yanlarında sızlama var dokununca çok acıyor. Uçlarında kabarik gibi değişik ay bilmiyorum geçen ayda çok umutluydum olmadı. Bu ay da çok umut bağlamak istemiyorum üzülüyorum.kasıklarım batıyor gibiydi nadir. akıntım var krem gibi bu aralar. Hayırlısı kızlar artık inşallah yüzümüz güler 🤲🌸