Mucizeannesi28 Biz bugün 18 haftalık olduk nasıl hissediyorsunuz hareketleri merak ettim bn de. Hissediyo muyum acaba emin degilim
La_le Mucizeannesi28 göbek deliğinin bı tık aşağısında vurur seyirme gibi olur merak etme bı kaç hafta sonra tam tekmelerini hissedersin gece yatcagin zaman 😅🥰🥰 çok güzel bı duygu heleki 24 haftadan sonra yerinde duramaz 🥰🥰
Fatma-onal Mucizeannesi28 18+6 haftalık hamileyim hiç seyirme tarzında yaşamadım direk pıt pıt tekme hissettim çok hareketli bir bebek olduğunu söylüyor doktorlar çünkü ultrasonda bile hareketten kalp atımını duyamıyoruz 😂🧿
Zeeynepp Mucizeannesi28 Bizde dün 18 haftalık olduk pıtır pıtır bişey oluyor içimde gün geçtikçe daha çok hissederiz çok güzel bi duygu ama bazen oynamıyor gibi geliyor bana endişeleniyorum sizinki de öyle mi acaba
Mucizeannesi28 FKHA Akşam kasigima yakın gobegimin altında oldu sanki eşimde diyo o gazdır uyuz ediyo bn
Mucizeannesi28 FKHA bazen oluyo sanki içimde bişey kayiyo tuhaf bı gıdıklama gibi oluyo sanki tüy koyarsın tenine öyle gibi oluyo
Gmz-aykt Mucizeannesi28 benim de öyleydi her gün hissedilmiyor bir de ☺️ şimdi 20deyim bir tık daha arttı gibi ama doktora sordum henüz net hissedilmez dedi zaten bekliycez artık ☺️
La_le Mucizeannesi28 zaten 18 de 1 veya 2 defa hissedersin ben sadece 1 defa hissettim 20 den sonra düzene girdi böyle
Fatma-onal Mucizeannesi28 kayma hissine genellikle gaz da diyebiliyor doktorlar inşallah en kısa zamanda güçlü güçlü hissedersin 🥲
La_le Mucizeannesi28 genelikle gece yatigin zaman hissedersin ben 25 den sonra gün içinde ayakta hissetmeye başladım
Mucizeannesi28 Zeeynepp ayenn meslaa bak sabah dir hareket yok dünde zaten akşam hisssettim hani genelde o kayma hissi de akşam oluyo