İnşallah 🤲 bi kaç video izlemiştim o kadar gereksiz şeyler varki bende kendime göre bi liste hazırladım paylaşayım
✨BEBİŞLER İÇİN
✨2 tane 5 li takım + ( içerisinde mevsimlik battaniye ve bez ) hemşireye verilecek
✨2 kız 2 erkek tulum yedek zıbın şapka, eldiven ve çoraplarla birlikte
✨2 müslin battaniye (altlarına sermek için)
✨Ağız mendili 6 tane
✨Islak mendil
✨Bebek bezi 10 adet
Bazıları biberon emzik mama falan da koyuyor ben tercih etmedim. Pişik kremi koyan da var ilk günler hastane de ihtiyaç olacağını zannetmiyorum
✨KENDİM İÇİN
✨2 tane uzun kollu düğmeli pijama takımı birde sonradan ekstra kısa kollu yine düğmeli takım koydum.
✨1 tane gecelik (sezaryen sonrası daha rahat olur belki diye)
✨Terlik
✨Depend
✨Normal ped (depend rahatsız ederse diye)
✨2 tane çamaşır
✨Emzirme südyeni 2 tane
✨Askılı atlet
✨2 tane çorap
✨Gögüs pedi
✨Gögüs ucu kremi
✨Kirliler için poşet
✨Kişisel bakım (Diş fırçası, Diş macunu,
Makyaj çantası vs)
✨Küçük ayna
✨Nemlendirici krem
Giderken de elbise giyicem çıkarken de onu giyerim.
Eşime pijama takımı, terlik, diş fırçası falan da koydum
Kapı süsü, hediyelik çikolata, kolonya, anahtarlık yaptırdım onları koydum.
Aklıma gelen başka birşey olmadı olursa eklerim artık 😂