Hamilelik var işte, bence direk doktoru değiştirsin bendede gec döllenme olduğundan cok gec görmüşdük keseyi bebeği felan ve o zamana kadar hep dış gebelik diyip moralimin icine ettiler hemen doktorumu değiştirdim ve çok şükür şuan herşey yolunda ama değeride yüksek iş aslında kese gözükmesi icin bilemedim🙊 hayırlısı olsun hakkında gec döllenme olabilir