Eslem_1 ben iftar ve sahur arasında 3 litre su icemeyecegim için tutmuyorum canım su çok önemli
Ayrıca gün içerisinde evet bende çoğu zaman 2 öğün yiyorum ama ara öğünlerim oluyor mutlaka (meyve, yoğurt vs.)
Ben kaza yapma taraftarıyım kendimi geçtim bebeğimi zorlamaya gerek yok bence. Onun şuan bize ihtiyacı var
Ama 3-4 ya da 5. Ayda olsa tutabilirdim son trimesterda tutulmamalı bence