Zub34 Pazartesi doğum olcak oksapar kullanıyorum doktor cumartesi bırak dedi yani ben cuma günü vuruldum en son cumartesi pazar vurulmayıp pazartesi zaten doğum acaba erken mi bıraktırdı kafama takıldı
Melikekorkmaz Bende burda bekleyim benimki normal doğum doğuma kadar kullan dedi acaba doğum anında nasıl olcak çok merak ediyorum
Melikekorkmaz Dmrftm3- bende öyle biliyorum ama doktorum bıraktırma dedi sancin olursa gündüz gece igne yapma dedi bende anlamadim