Esra___ Böyle bi durum yaşayan var mı resmen bıçak saplanıyor gibi ara ara giriyor oturamıyorum hemoroid sorunum falan da Yok bi de bebek hareket edince aynı ağrı kasıklarıma da vuruyor 😔
Unzile35 Esra___ bende tam aynı gündeyim sizinle bende de var kuyruk kemiğine baskı yaptığı İçin bebek büyüdüğünden oluyormuş Çatı ağrısı da deniyor normal dedi doktorum
Esra___ Unzile35 inş Cnmm çok endişelendim doktorumun randevuları da dolu belki geçer diye aramadım hafifledi biraz ilk defa olunca erken Doğum belirtisi falan mı dedim geçmiş olsun size de içimi rahatlattınız 😊