16 da kıza benziyor ama net değil detayliyi bekle dedi. 22 de detaylıya girdim %70 kız dedi. 24 te kontrole gittigimde %80-85 kız dedi doktorum. Yani kimse kesin kız demedi ben de dayanamayip alışverişe başladım artık. Simdi 34 haftalik olduk hala gittigimde kesin kız mı diye soruyorum 😁