Ozge Allahım çok şükür iki haneli sayılara düştük. 25+6ya denk geliyor merak edenlere 😂 yarın da doktor amcasında görüşümüz var. Sizlerin şafak kaç kaldı ❤️
Elilar2225 Ozge insAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰benim son 91 ama sezeryanla herhalde 80falan🥹🥹😍
bahar_ayax Ozge sagol cnm rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲💙çok az kalmış diyorsun gel onu bana de zaman geçmiyor 😂😅
Ozge Demirbebek 25 Ekim benim. Muhtemel doğum tarih de 1ağustos görünüyor ama 38- 39da doğururum gibi geliyor bakalım göreceğiz
Demirbebek Ozge doktorum bana tam güm vermedi anca kendi aralarında konuşup tmm deyip gönderiyorlar şehir hastnaesi olunca ilgi alaka sıfır Bir dahaki gidişimde zahmet edip söylerler harhalde temmuz ortası gibi bekliyorum bende
Ozge Elilar2225 daha doğum şeklini konuşmadık biz ama ben de tam 40ta doğuramam herhalde 😂 sağlıkla gelsin miniğiniz 🌸
Ozge Demirbebek ultrasonda da yazmıyorsa ya da ultrason kağıdı da vermiyorlarsa şey yap uygulamada 97 gözüküyor ya takvime gir telefondan 97gün sonraya bak o senin 40+0 olduğun gün oluyor 🌸
yesilkedi Ozge çok heyecanlıyım ikinci gebeliğim olmasına rağmen sanki ilk kez çocuk sahibi oluyormuşum gibi bide tedirginim yapabilecek miyim diye. saçma sapan kaygılarım var. inşallah sağlıkla alırım kucağıma o zaman bu düşüncelerde silinir mutlaka 🌸🥰
MissBus Ozge 99 olunca heyecan ekstra bi yükseliyor :) artık az kalmış gibi hissediliyor. Benim de 97 💙