İlk hamileliğimde çok rahattım suyum gelince doğuma gitmiştim oda kolay geçmişti çok şükür. Şimdi 37 hafta olduk ne yol yürüyebiliyorum ne doğru düzgün oturup kalkabiliyorum. 1 haftadır da vajinaya iğne batar gibi şeyler hissediyorum. Geçmeyen ağrılarım başladı. Sizlerde durumlar nasıl. Bu batmalar neyin işareti olarak. Bazen tuvalet ihtiyacım olmuş gibi sıkışıyorum sancı dan 10 sn sürüyor geçiyor.