Zeyneb12 sekin99900 kız ben hamileliğimde hem kahvaltıda hem yemekte olan salçayı yedim ye Allah’ın izniyle bir şey olmaz
PrensesFiona sekin99900 kaşık kaşık yedim ekmeğe sürdüm yedim kızım 2.5 aylık gayet sağlıklıyız maşallah 😅
Biroglanannesiii sekin99900 Daha gözlerim neler görecek diyorum ki Allah şaşırtmıyor asla salçasız yemek yapmam her yemeğimde kullanırım ve arada kaşıkla alır birde üstüne yerim ne saçma sapan şeyler Ya bakma Google’da canım sen çünki Google’a kalsa hepimiz Ya kanseriz Ya ölüyüz 😂
Deletedmom73711 sekin99900 Doktorum bana hiç böyle bir uyarıda bulunmadı açıkçası, sadece tuzlu olacağı için tansiyon ve ödem riskine karşın dikkatli tüketmekte fayda var diye biliyorum. Ben ekmeğe sürüp yemem mesela ama salçasız yemekte yapmam. Ben salçamı özel olarak güvendiğim temiz bir yerde yaptırıyorum. Bir doktorunuza sorun isterseniz.🥰
Sirkelimon sekin99900 bir de benim ananem kendi domatesinden yapıyor salçayı. Azıcık zeytinyağı ile kavur ekmek bana bana ye mis gibi Google her halta karışmasın 😂
Deletedmom52620 belki iyi pişmemiş kaynatılmamış salçalardan bahsediyor olabilir öyle olan salçalarda mikrop üremeleri olabilir diye internette yazıyordur çiğ olan bazı gıdalar zararlı zaten ama normal yemeklere koyduğumuz iyi kaynatılmış salçanın bir zararı olduğunu düşünmüyorum. Siz yemek istediğinizde yağ ile iyice kavurup bence yiyebilirsiniz. Eğer emin olamıyorsunuz.
kuzeymomss haklisinesracim ahahaha dur kız kalbin kötü düşünmesin ben sucuk falan diye girdim posta salça görünce şok 😂😂
Ozge sekin99900 ekmeği salçaya sürüp tost makinasına basıyorum biraz pişmiş gibi oluyor eğer pişmemiş yemem dersen
kuzeymomss Daha neler duyucaz acaba 🤣 hiçte Google böyle soru sormak aklıma gelmezdi 😂 sabah akşam yiyorum yemek içinde yiyorum ekmek üstüne sürüyorum valla hiç birşey olmadı, herşey yedim yiyorum da 36. Haftadayım ❤️
tugrulunannesiii sekin99900 Yemek de yaparım salçayla göbek de atarım kalçayla şarkısı yeniden beynime girdi teşekkürler 😂
Sezya sekin99900 gözünüzü seveyim herşeyi internetten araştırmayın. Normal şeyleri bile ölümcül yapmakta üstüne yok. Azıcık mantıklı düşünün gebeliğinizin tadını çıkarın. O yasak bu yasak diye bir şey yok. Gebelikte yasak hiç bir şey yok aslında. Sakatat diyen olur şimdi oda hijyen açısından sağlıklı bulunmadığı için. Temiz yapan bulursan tadımlık ye. Büyük balık yüksek civa nedeniyle yasak oda hergün dev balık yiyen millet değiliz 😀 yersen haftada 1 ton balığı diyor. Leke yapar diye şunu bunu yeme diyenler olur sadece huylandırıp tedirgin etmekten başka birşey değil. Aklına getirirsen psikolojik olarak zaten olur. Eskileri düşünün ninelerimizi düşünün onlar nasıl beslenmiş ne şartlarda dünyaya çocuk getirmiş. Bu günümüze şükürler olsun yine evham yapmayın tadını çıkarın herşeyin. Hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı 🤲🌸
Esmaemir17 sekin99900 salça yemeklerde de yeniyor ama 😂😂 yok gülüm ye gitsin ben de herzman yiyorum bı sorun olmadı.İki gebeliğimde de yedim bişey olmadı şuan 3. Bekliyoruz bı sorun olmadı🤭
dnz_dnz Her gün burda yediğim ve aklıma bile gelmeyen şeylere zararlıymış diyen birilerini görüyorum ki sağlıklı beslenmeye çalışan bi insanım yıllardır. Kendimden şüphe etmeye başlayacağım artık 😄