Ozge01 Merhaba arkadaşlar, 32 haftalık hamileyim daha yeni yeni çatlaklarım oluşmaya başladı şimdiye kadar bişe kullanmadım Kullanıpta gerçekten memnun kaldığınz çatlk kremi önerir misinz? Gerçekten işe yarayanından olsun ama 😂
melikeguneyozalp Mustela çatlak öncesi yağını kullanıyorum 38+1’iz hiç çatlağım yok. Ama ben 12. haftadan beri kullanıyorum yaklaşık.😊 Ozge01
Cananyildiz Ozge01 canım çatlak kremi oluşmadan önce daha erken zamanda başlanması gerekiyor gec değildir umarım. Hindistan cevizi yağı ve bio oil natural kullanıyorum güzel nemlendiriyor
Atlasukaan O kremlere o kadar paralar döküyoruz ama inanın orijinal bir vazelin çok çok daha iyi geliyor. Bol bol vazelin sürebilirsiniz. 37. Haftadayım 3. Aydan beri kullandım hiç çatlağım yok 👍🏼🙆🏻♀️
Cananyildiz Atlasukaan bende lierac falan almadm. Vazelin , Hindistan cevizi yagı ve bio natural aldım. Sinoz krem almıştım hic güzel nemlendirmiyor
Esozey Ozge01 bio oil kullanıyorum 11. Haftadayım daha ama öncedende kilo alıp verdiğim için kollarıma kullanmıştım işe yaradı tavsiye ederim 🙏 sağsalim herkes bebişine kavusur insallah 💜
Ozge01 Ozge01 Ozge01 hepinize teşekkür ederim önerilerinz için Şimdiye kadar hiç olusmamıstı aslında erkenden başlamama sebebim o oldu sanırım😏 Haftaya girince yavastan basladı umarım geç kalmamısmdr önlem almak için☺️